Sjukstuga



Några snygga bilder på mig från idag bah.

Va ju hemma idag (igen) som Berket nämnde.. Kan inte gått bra för henne i plugget idag med tanke på att hon behöver sin GPS som stavas: Å R R E..
Den lilla ensamräven, bu-hu-hu (tårar) lider med dig gumman...

Samtidigt som majoriteten av Uppsalas ungdomar var i skolan och brunkade runt idag har jag LLB:at här hemma. Lekt med Molly, ätit, ätit, ätit. HÖRDE NI?? Jag kunde äta idag, vilket jag inte lyckades med igår. Så det firades ju (självklart) med tårtkalas, nerå.. Men snudd där på!

Jag har även hunnit med att städa mitt rum, packat inför Mora och pluggat lite. Var också en snabb veva förbi Solarieöarna, jälaaa nice att kunna komma utomlands på en pisskvart sådär bah lite fint vettu!

Jag mår bra idag, imorgon är det skola. Kul för er alla som saknat mig i plugget, tänker främst på Gluggentanterna, IM BACK!! Synd om dom ju.. De lär ju typ gått i KK nu när jag varit sjukskriven dom två senaste dagarna... NEJJJJJ!! Vänta lite nu, stopp! Gud vad dum jag är, Berket har ju varit i skolan. Då går det alltid runt för Gluggens budget!

NOG OM MIG. Nu ska jag fisa vidare

/ ÅRRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0